Inte bra att inte sova ordentligt

 
Nyss hemkommen från ännu en hockeyträning. 
Kände otrolig motvilja på eftermiddagen och funderade till och med på om jag kanske inte hade viljan att genomföra denna säsong.
Vi var ett grymt gäng förra året! Endast dem som spelar i lag vet vilket härj och underbara må-bra känslor det bor där inom. 
I år har några bra tjejer slutat och några har inte hittat tillbaka än efter sommaren. 
 
Motviljan jag kände kan också ha att göra med att jag tränat fem dagar i rad och har jobbat dag och däremed sovit ytterst lite.
Jag tror att för lite sömn gör min själ svagare. Så nej jag ska inte tänka på såna saker en dag med låg energinivå. 
 
Träningen var ju sen bland de bästa på länge. 1.20 i istid brukar OFTA få mig att önska tiden var slut fortare. Men. Idag tittade jag knappt på klockan!
 
Nu känner jag mig iallafall nöjd och imorrn är jag ledig, vilket betyder vilodag :) 
Behövs nog. 
Kanske går sönder annars...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0