Läsvärde

Inläggen bara haglar in här på bloggen.
Eller inte.
Kommer inte bli nån stjärnbloggare av mig i denna takt.
Får vara glad om jag ens behåller mig själv som läsare. Tillbringar så ohyggligt lite tid vid datorn/telefonen... nej inte det heller. Hänger över mobilen och datorn som en alkis hänger vid flaskan.

Facebook läsandet är ohyggligt viktigt, skulle bli förtvivlad om jag missade någons statusuppdatering, om hur duktig den var som gick 5 km powerwalk. Nej tacka Facebook för att jag inte behöver umgås med folk. Kroppskontakt och att uttrycka mig verbalt är jag mer än glad om jag slipper.
Så jag fortsätter nog mitt liv bakom en ruta ett tag till.
Skönt.
Då har jag inget av läsvärde att delge mig.
Nej oj, nu har jag missat massa statusar medan jag kladdat här.
Tjipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0