Sockerfritt, nästan i alla fall.

 
Jag har inte ätit en enda bit godis, choklad eller fikabröd under hela förra veckan. Är stolt över mig själv. 
En efterrätt (vitchokladmousse med hallon, mums) och lite McD slank dock ner efter lördagens utemiddag, men thats it och det är okej. Aldrig levt på såhär lite socker en vecka. Och justja alkohol intogs också några glas, men det får jag också dricka under min utmaning i Augusti. 
 
Det jag vill komma åt med, ingen godis-ätning, är hetsätningen jag annars brukar ägna min ätardag på helgen åt. Och ja jag överlever ändå.
Finns otroligt mycket annan god mat jag kan äta istället för de tomma kalorierna i godis ger. 
Oliver är min senaste upptäckt som jag kan frossa hejvilt i. Blåbär med mjölk likaså. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0