For the win

 
Tog en träningsfri dag idag. Tänkte ta en joggingtur, men kände att det var välbehövligt att ha en kravlös dag utan fysiska krav. 
Så jag tog mina golfklubbor och slog på rangen innan jobbet. 
 
Det gick riktigt dåligt först. Reste knäna så jag toppade bollarna. Tappade greppet så det gick åt höger, vet inte vad det kallas på golfspråk, men hey inte så viktigt att veta. 
Men sen...
Kom jag på vad min golfvän sa åt mig förra året om hur jag skulle placera handen på skaftet. 
Hux flux så gick bollarna betydligt mer åt det håll jag ville. 
 
Grym känsla det där, att själv kunna rätta till det som är fel! 
 
Kan det bara sluta regna nu så jag kan gå ut på banan och jaga handicap!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0