En sån här fredag ville jag inte ha

 
Det blir aldrig som man tänkt sig. Sitter med en sträckning precis under rumpan sen dagens Factor-pass. Irriterad. Var riktigt roliga övningar idag, raka marklyft, split jumps (hoppa ner i ett utfallssteg) och armhävningar. 
I första spliten så hände nåt i benet. 
 
Ska dra förbi apoteket och försöka linda in hela låret så att det går fort fort fort. 
.
Andra aj aj, är att jag igår ner jag skulle ner på stan och hänga lite. Är festival här i staden så då vill man passa på att gå ut och träffa lite folk och klä sig fint. Jo men tjena! Köpte nya skor dagen innan som jag drog på mig igår....
Efter 5 minuter hade jag skavsår på stortån. Ingen blåsa heller, utan nej skav bort allt skinn på en gång. Satans träskor. 
Tur att ICA finns. Lite plåster på och sen kunde jag genomlida kvällen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0