Energitjuvar!

Finns en person som tar väldigt mycket energi av mig just nu!
Vi har känt varandra väldigt länge. Hängt ihop sen gymnasiet och varit väldigt tajta. Haft någon bula på vägen, som det brukar vara.
Vi har jobbat på samma jobb i tre år nu också.
Problemet nu på sista tiden, sen ungefär nio månader tillbaka, är att hon behandlar mig olika på jobbet och på fritiden.
Min känsla är att jag duger på fritiden, men på jobbet vill hon bara hänga med "sina" grabbar. Pojkar som jag också umgås med då vi är i samma "gäng" (väldigt stor arbetsplats, därav massa olika gäng). Hon kan vara sjukt bitter och hård i tonen mot mig när vi sitter och pratar allihoppa, men gullig o lite snällare utanför jobbet.
Detta har gått upp och ner, men jag känner att hon blir kyligare och kyligare
Försökt påpeka detta väldigt nyligen, för jag orkar inte mer, men hon ser ingen  skillnad på sitt beteende.
Idag har bägaren runnit över!
What to do?
.
Svårt att cuta umgänget då vi har nästintill samma kompisar på fritiden som på jobbet....
Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0