Sverige-populäraste-gymkedje-update

.
Update 1
Idag var det dags för ett pass cirkelfys på friskis som jag aldrig gått på förut...
Men!
Jag vart mycket besviken.
Samma uppvärmning, i stort sett samma övningar och samma musik som på det större cirkelfys-passet. Kan kanske bero på att det var samma tränare, men borde hon inte kunna variera sig?
Finns ringar o TRX-band där vi var idag. Hade gärna sett lite utnyttjande av det.
.
Update 2
Tjejen som brukar vara träningsuppklädd till tänderna och vara partysminkad, när jag går på de andra cirkelfys-passen, satt på en cykel och trampade saktare än en gubbe utan ben!
Är det inte meningen att man ska svettas på ett gym??
Gå på krogen och ragga istället tjejen!
.


Kommentarer
Postat av: ami

jag kan inte mer än hålla med dig! allvarligt, det är ju pinsamt att de håller på så ;)

2012-05-25 @ 08:20:04
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0