Dagens lirare

 
Hahaha. Ibland kan korta möten med människor vara såå underbart roliga. 
 
Idag till exempel. Sålde lotter på A-lagets match. (Hockey är sporten och ja alla "ungdoms" lag, måste några gånger om året hjälpa till på olika sätt, så idag var det min tur)
 
En kille som var lite mindre begåvad, hade ett handikapp eller ja vad man nu vill säga. Utvecklingsstörd säger jag (det säger jag även om mig själv, så jag tycker inte ordet är nedlåtande) köpte en lott av mig. Jag sa lycka till. Han säger inget, men höjer handen som i en high five...
 
Jag gör en highfive lite taffatt...(förstår ju inte riktigt vad han håller på med) 
Samtidigt som han lutar sig mot mig och ska ge mig en axelknuff eller vad man säger?! 
Ni vet det som killar kallar att hälsa/kramas. 
 
Hahaha vilken lirare! Man får inte göra sånt med mig. Jag fattar nada. 
Kan inte killar bara ge varandra vanliga kramar så skulle jag fatta också. Inte för att jag vill kramas med okända, men iallafall. 
 
Tycker inte om att hamna i situationer jag inte vet hur jag ska bete mig i :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0